Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Zwracany produkt musi być nowy, w stanie nienaruszonym oraz nie nosić żadnych śladów użytkowania. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
LAB.86
ul. Opacka 23/26
80-330 Gdańsk
lub nadaj do paczkomatu:
GDA06M
Piastowska 13, Gdańsk 80-332
Przy Centrum Oświetlenia Koma
WAŻNE!
- Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
- Prosimy o zapakowanie zwracanego towaru tak, by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
- Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności, w jakim nastąpiła płatność za produkt, w terminie nie przekraczającym 14 dni od dnia odstąpienia Klienta od umowy.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Poniższy link przekieruje Cię bezpośrednio do miejsca, gdzie możesz dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu, który nie spełnił Twoich oczekiwań:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
LAB.86
ul. Opacka 23/26
80-330 Gdańsk
lub nadać do poniższego paczkomatu:
GDA06M
Piastowska 13, Gdańsk 80-332
Przy Centrum Oświetlenia Koma
4. Rozpatrzenie reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie przekraczającym 14 dni od dnia otrzymania wadliwego produktu, Klient otrzyma stosowną decyzję w sprawie reklamacji drogą mailową, a środki zostaną zwrócone w tej samej formie w jakiej nastąpiła płatność za produkt, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.